Alla inlägg den 22 april 2009

Av Ann-Christin Rombin - 22 april 2009 16:29

Så har vi tagit första cykelturen för i år jag och mina två fyrfota filurer. Nico fattade på en gång vad det gick ut på. Ja, jag var väl lite vinglig så här i början på cykelsesången och Nico vet jag inte om han cyklat alls hemma på Gardenia Gardens. Hur som är han en naturbegåvning. Han föstod på en gång att han inte fick springa framför utan måste hålla sig jämsides. Nu bar det ju inte av i någon hastighet. Det gör det ju aldrig när det gäller mig :-)) Men ändå lite fortare än en normal promenix går det ju. Riki som är en van cyklist springer lös men Nico får jag nog lov köpa en sån där stång på cykeln till för han är inte lika duktig på att vara lös än. Men det kommer, det kommer. Det är jag helt övertygad om. Koppel på ute håller oxå på att gå bättre och bättre. Men i bland så är det tji. Jag kan få vänta båte sju och tio minuter innan han behagar inse att jag inte tänker ge mig. Härligt är i alla fall att vintern är över och våren är på G med stora kliv.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards