Alla inlägg den 19 april 2009

Av Ann-Christin Rombin - 19 april 2009 13:52

Sol
+ 10,6 grader Kl 14:05
Nu är äntligen vintern slut för nu har isen brutit upp. I dag var första gången jag fick se havet i år. Isen bröt i och för sig i går men då var jag inte ut till havet utan det var min mamma och pappa som kom förbi och berättade att dom varit ner och kolalt in sommarhavet. Ja så mycke sommar kanske det inte är än men det blir. På fotot står jag i Norrfjärden och har utsikt mot Holmön.  

Av Ann-Christin Rombin - 19 april 2009 08:49

Halmulet
+ 2 grader kl 8:00
Så var det dax för den rödrosa att slå ut sina kronblad. Min första tanke var, Jasså hade jag en sådan här oxå. För jag väntade mig en rosa med gult i mitten men detta är alltså vad jag fick i dag. Ja hon står väl och trycker någon stans damen med gult i gapet oxå :-))

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards